Έτσι θα δυναμώσεις τα χέρια σου στο σπίτι

0

Τα χέρια σου κάνουν «φλάπ φλάπ» κάθε φορά που τα κουνάς, αλλά βαριέσαι να πας γυμναστήριο; Κοίτα, η αλήθεια είναι ότι κάποιοι μύες στα χέρια σου για να γυμναστούν χρειάζονται εξοπλισμό (π.χ. δικέφαλοι).

 Όμως ώμοι, πήχεις και τρικέφαλοι μπορούν να γυμναστούν αποτελεσματικά, μόνο με το βάρος του σώματός σου.

Δες παρακάτω 15 ασκήσεις οι οποίες θα γυμνάσουν (και) τα χέρια σου, και επίλεξε έξι από αυτές για να φτιάξεις μια μίνι «σπιτική» προπόνηση, κάνοντας τη καθεμία για 30-45 δευτερόλεπτα με διάλειμμα 15 δευτερολέπτων μεταξύ τους. Ξεκουράσου για 2-3 λεπτά και επανάλαβε τον κύκλο για 3-5 φορές, ανάλογα το επίπεδό σου.

Σανίδα με taps

Πλάγια σανίδα

Σανίδα με τεντωμένα χέρια

Σανίδα με ανεβοκατέβασμα

Πούσαπ

Κατακλινές πούσαπ

Επικλινές πούσαπ

Σανίδα με περπάτημα

Βυθίσεις

Μπουσουλήματα

Πούσαπ με κλειστή λαβή

Σανίδα στους αγκώνες με βύθιση

Σανίδα με στροφές εναλλάξ

Σανίδα με αλματάκια ποδιών

Πούσαπ με burpee

Source link

Από την σελίδα in2life.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ