ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ | Τέλεια σνακ για δίαιτα

5

Κάνετε δίαιτα και σας έπιασε μια ξαφνική πείνα; Δεν υπάρχει λόγος να έχετε το στομάχι σας να γουργουρίζει μέχρι το επόμενο γεύμα.

Δείτε παρακάτω μερικές υγιεινές επιλογές για σνακ που δεν θα σας επιβαρύνουν με πολλές θερμίδες, όμως θα σας χορτάσουν μέχρι να φάτε το κυρίως γεύμα σας.

Sticks λαχανικών και ½ φλιτζάνι τυρί cottage

1 ρυζογκοφρέτα (προτιμήστε ολικής αλέσεως) με 1 φέτα τυρί light

1 πορτοκάλι με 10 αμύγδαλα (ωμά και ανάλατα).

Σολωμός με τυρί κρέμα: Αλείψτε μία κουταλιά της σούπας τυρί κρέμα χαμηλών λιπαρών σε δύο μικρές φέτες καπνιστού σολομού και τυλίξτε το σε ρολό

1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με ομελέτα με 2-3 ασπράδια αυγών, λίγο αλάτι και πιπέρι για τη γεύση

 ½ αβοκάντο γεμισμένο με κατίκι Δομοκού

1 ρυζογκοφρέτα με 1 κουταλιά της σούπας γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και λίγες φέτες φράουλας

Φέτες ενός μήλου, βουτηγμένες σε γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, ανακατεμένο με κανέλα και πασπαλισμένες με κομματάκια αμυγδάλου

½ φλιτζάνι τυρί cottage με 1 μικρό μήλο σε κυβάκια και 4 μισά καρύδια, θρυμματισμένα

2 μπισκότα χωρίς ζάχαρη και 1 ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών.

Wrap με 1 φέτα γαλοπούλα, 1 φέτα τυρί light  και μαρούλι

2 ξερά σύκα γεμισμένα με 1 κουταλιά της σούπας τυρί ρικότα και κανέλα

1 μικρή κονσέρβα τόνο σε νερό με 1 κουταλάκι του γλυκού μαγιονέζα light πάνω σε 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως

1 αυγό βραστό και 1 φρυγανιά σικάλεως

Source link

Από την σελίδα in2life.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ