Αυγά ποσέ … όπως παλιά – Η πιο γρήγορη, νόστιμη συνταγή για ενδυνάμωση

8

Φτιαχτέ αυτήν την εύκολη παραδοσιακη Αυγά ποσέ … όπως παλιά – Η πιο γρήγορη, νόστιμη συνταγή για ενδυνάμωση

Το αυγό είναι απαραίτητο στοιχείο για τη διατροφή μας αφού προσφέρει πολλά ευεργετήματα στον οργανισμό μας.

Γράφει η Σίσσυ Νίκα – Επικοινωνιολόγος – Δημοσιογράφος Γαστρονομίας και Πολιτισμού

Γίνεται γρήγορα, πανεύκολα και είναι η πιο φθηνή τροφή όμως πλούσια σε συστατικά υψηλής διατροφικής αξίας.

Η πρωτεΐνη στο ασπράδι του αυγού είναι πλούσια σε BCAAs και αργινίνη, καθώς και κυστεΐνη και μεθειονίνη.

Αυτά τα αμινοξέα είναι κρίσιμης σημασίας για τη διατήρηση της δομής πολλών πρωτεϊνών, όπως το κολλαγόνο, το οποίο χρειάζεται για τη διατήρηση της υγείας των αρθρώσεων και των επιπέδων ορισμένων ορμονών.
Μέχρι πρόσφατα υπήρχε η εντύπωση ότι όλα τα ευεργετικά στοιχεία υπήρχαν στο ασπράδι και όχι στον κρόκο. Πλέον έχει αποδειχτεί ότι είναι πιο ωφέλιμο να καταναλώνεται τόσο το ασπράδι όσο και ο κρόκος μαζί δεδομένου ότι τα υπόλοιπα γραμμάρια της πρωτεΐνης βρίσκονται στον κρόκο, αλλά δεν είναι μόνο αυτό …

Ο κρόκος περιλαμβάνει την πλειοψηφία των μικροθρεπτικών συστατικών που βρίσκονται στα αυγά όπως η βιταμίνη Α, η βιταμίνη D, η βιταμίνη Κ, η βιταμίνη Β, το σελήνιο, ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος και ο φώσφορος.

Οι νεότερες συστάσεις για την κατανάλωση αυγών μέχρι 7 την εβδομάδα και ωφεληθείτε από την πολύτιμη θρεπτική του αξία.

Μόνο σε ιδιαίτερες κλινικές περιπτώσεις όπως η αλλεργία στο αυγό.

Τα αυγά ποσέ με μια πλούσια βραστή σαλάτα ή ντοματοσαλάτα και τυρί φέτα αποτελούν ένα ολοκληρωμένο γεύμα.

Αυγά ποσέ …. όπως παλιά

Από τη Φωτεινή Κασσαβέτη βοτανολόγο και δεινή μαγείρισσα

Υλικά

3-4 αυγά

12 κ.γ. ξύδι δυνατό από κρασί

1 κ.σ. αλάτι θαλασσινό

Ελαιόλαδο εκλεκτό

1 κορφή δενδρολίβανου

Φρεσκοτριμμένο πιπέρι

1 κ.γ. κόκκους πιπεριού

Τρόπος παρασκευής

Σε αντικολλητικό βαθύ τηγάνι με ελάχιστο νερό που σιγοβράζει ρίχνουμε τις  5 κ.γ. ξίδι, τους κόκκους πιπεριού, το αλάτι, το δενδρολίβανο και το ελαιόλαδο.

Σε ένα μπολ ρίχνουμε 5 κ.γ. λευκό ξίδι και σπάμε προσεκτικά τα αυγά και τα ρίχνουμε στο μπολ.

Τα αυγά θα μείνουν εκεί για 2 λεπτά μέχρι να κάνουν κρούστα ώστε να βράσουν καλύτερα χωρίς να διασκορπιστούν.

Με το σύρμα ανακατεύουμε το νερό που σιγοβράζει στην κατσαρόλα και δημιουργούμε μια δίνη στο εσωτερικό του τηγανιού.

Ρίχνουμε με μεγάλη προσοχή ένα ένα τα αυγά μέσα και σκεπάζουμε το τηγάνι. Τα  αφήνουμε να σιγοβράσουν για 3-4 λεπτά.

Τότε τα αφαιρούμε προσεκτικά με τρυπητή κουτάλα και τα βάζουμε σε μπολ με παγωμένο νερό για δευτερόλεπτα για να διατηρηθεί μελάτος ο κροκός.

Αν θέλουμε με μαχαίρι ή τσέρκι διορθώνουμε το σχήμα διαφορετικά αραδιάζουμε τα αυγά σε πιατέλα με απορροφητικό χαρτί για να στραγγίξουν .

Πριν σερβίρουμε τα πασπαλίζουμε με πιπέρι, αλάτι ή θυμάρι.

Διακοσμούμε το πιάτο με ντοματάκια.

Αν δεν θέλουμε να φτιάξουμε τα αυγά στο τηγάνι μπορούμε ακολουθώντας την ίδια διαδικασία να τα φτιάξουμε στο φούρνο στους 180ο C για 20 λεπτά.

Μικρά μυστικά 

Σερβίρουμε με  φρυγανισμένο ψωμί,  καπνιστό σολομό και αβοκάντο κομμένο σε φέτες. Πασπαλίζουμε με ελαιόλαδο, πιπέρι και θυμάρι.

Source link

Είδατε πόσο εύκολο είναι να φτιάξετε Αυγά ποσέ … όπως παλιά – Η πιο γρήγορη, νόστιμη συνταγή για ενδυνάμωση ? Καλή όρεξη

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ