ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ & ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ | Οι τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα

1

Με μετρημένη έκθεση στον ήλιο και κατάλληλη προστασία, αλλά και με τη συνδρομή συγκεκριμένων θρεπτικών στοιχείων μπορούμε να αποκτήσουμε υγιές μαύρισμα σε συνδυασμό με λαμπερή επιδερμίδα.

Ποια θρεπτικά συστατικά θα μας βοηθήσουν;

Χαλκός

Διεγείρει τη λειτουργία του ενζύμου τυροσινάση, με τη βοήθεια της οποίας παράγεται η μελανίνη και βρίσκεται στα μανιτάρια, το συκώτι, τα θαλασσινά, τα καρύδια και τα σταφύλια.

Καροτενοειδή

Τα καροτενοειδή, υπάρχουν κατά βάση σε πορτοκαλο-κίτρινα φρούτα και λαχανικά (και πράσινα φυλλώδη), όπως το καρότο (καροτένια), η ντομάτα (λυκοπένιο), τα βερίκοκα και τα ροδάκινα, το καρπούζι και το πεπόνι, το μάνγκο, οι πιπεριές, οι κολοκύθες, το μπρόκολο και το σπανάκι. Επίσης, φαίνεται ότι προστατεύουν το δέρμα από διάφορους ερεθισμούς και πανάδες.

Βιταμίνη Α

Η βιταμίνη Α (τα β-καροτένια των παραπάνω τροφίμων μετατρέπονται σε βιταμίνη Α στον οργανισμό) φαίνεται να ευνοεί την ελαστικότητα του δέρματος, ενώ η έλλειψή της προκαλεί ξηροδερμία κι ευερέθιστο δέρμα. Εκτός από τα παραπάνω λοιπόν, αναζητήστε πλούσιες ποσότητες βιταμίνης Α σε ζωικά τρόφιμα, όπως τα ψάρια, το συκώτι, τα τυριά κι ο κρόκος του αυγού.

Βιταμίνη Ε

Απαραίτητη για ένα υγειές μαύρισμα μιας και η έλλειψή της προκαλεί αφυδάτωση και ξηρότητα, ευνοεί την εμφάνιση ραγάδων και αυξάνει τον κίνδυνο για καρκίνο του δέρματος. Επίσης, προστατεύει από την πρόωρη γήρανση του δέρματος. Την βρίσκουμε στον σολομό, το ελαιόλαδο και τα αμύγδαλα.

Βιταμίνη C

Εκτός του ότι εμποδίζει την ανάπτυξη των ελεύθερων ριζών που σχηματίζονται από την υπεριώδη ακτινοβολία, συμβάλλει στη διατήρηση της σφριγηλότητας και της επιδερμίδας και συντελεί στη γρήγορη επούλωση των εγκαυμάτων από τον ήλιο.

Δρα πιο αποτελεσματικά όταν συνδυάζεται με τη βιταμίνη Ε και το χαλκό. Τη βρίσκουμε στις φράουλες, τα πεπόνια, τις ντομάτες, τις πιπεριές, και στα λεμόνια, στο μπρόκολο και στο σπανάκι.

Πηγή: Iatronet.gr

Source link

Από την σελίδα in2life.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ