ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ & ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ | Σούπερ σνακ για όταν… ξεμένεις από ενέργεια

9

Νιώθεις τα επίπεδα της ενέργειάς σου να πέφτουν, το στομάχι σου διαμαρτύρεται, και είσαι έτοιμος να φας ό,τι βρεις μπροστά σου; Περίμενε. Έχουμε μερικές ιδέες για μίνι γεύματα, σνακ ή όπως προτιμάς να τα λες, που θα αναπληρώσουν την χαμένη σου ενέργεια χωρίς να σε φορτώσουν θερμίδες και μεγατόνους υπνηλίας.

Τονοσαλάτα με σέλερι

Φτιάξτε μια σαλάτα με τόνο, προσθέστε λίγα καρύδια και συνδυάστε με δυο κοτσάνια σέλερι. Εναλλακτικά, μπορείτε να τυλίξετε την σαλάτα σε μεγάλα μαρουλόφυλλα και να την απολαύσετε σαν σάντουιτς. Δεν θα φορτωθείτε περισσότερα από 4 γραμμάρια υδατανθράκων, μόλις 183 θερμίδες και 12 εντυπωσιακά γραμμάρια πρωτεΐνης.

Τυρί ricotta με σμέουρα

1/3 της κούπας από αυτό το ελαφρύ τυρί και ¼ της κούπας σμέουρα αποτελούν ένα σνακ που μας γεμίζει με πρωτεΐνη (10 ολόκληρα γραμμάρια), αλλά όχι και με θερμίδες, καθώς περιέχει μόλις 158. Από αυτές τις θερμίδες, μόλις 4 γραμμάρια είναι υδατάνθρακες, και άλλα 2 γραμμάρια φυτικών ινών.

Βραστά αυγά με ραπανάκια

Το αυγό είναι ήδη ό,τι πρέπει για να μας γεμίσει με ενέργεια για λίγη (αλλά περισσότερη από ό,τι υποπτευόμαστε) ώρα, αλλά αν προσθέσουμε ένα ελαφρύ λαχανικό όπως τα ραπανάκια, τότε το σνακ μας γίνεται ακόμα πιο δυνατό. Δέκα ραπανάκια, για παράδειγμα, μας δίνουν μόλις 2 γραμμάρια υδατάνθρακες, εκ των οποίων το μισό είναι φυτικές ίνες. Μαζί με δύο αυγά, θα πάρουμε 212 θερμίδες και 13 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Μία μικρή μπανάνα με μια κουταλιά φυστικοβούτυρο

Απλώστε ένα κουταλάκι του γλυκού φυστικοβούτυρο πάνω σε μια μπανάνα, και έχετε αυτομάτως μια πλούσια δόση υδατάνθρακα και πρωτεΐνης (28 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια προϊόντος έχει το φυστικοβούτυρο) που θα σας δώσει ενέργεια για αρκετές ώρες. Για να μην αναφέρουμε την εξαιρετική γεύση, τύφλα να ‘χουν τα banoffee όλου του κόσμου –που αντί να σου δίνουν ενέργεια σου κλέβουν κιόλας.

Ένα μπολάκι κινόα με ξηρούς καρπούς

Η κινόα περιέχει τις περισσότερες πρωτεΐνες από οποιοδήποτε δημητριακό –συγκρίνεται στα ίσα με αυτήν του κόκκινου κρέατος και των γαλακτοκομικών. Είναι μια τροφή ελαφριά και εύπεπτη, βοηθά στην αιμάτωση του εγκεφάλου και έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Περιέχει 8 γραμμάρια πρωτεΐνης που μειώνει την όρεξη και 5 γραμμάρια φυτικών ινών ανά φλιτζάνι. Είναι γεμάτη με θρεπτικές ουσίες όπως σίδηρος, ψευδάργυρος, σελήνιο και βιταμίνη Ε. Αναμεμειγμένη με ξηρούς καρπούς, είναι ό,τι πρέπει για ένα χορταστικό μικρογεύμα που θα σε γεμίσει ενέργεια.

Με πληροφορίες από το Iatronet.gr

Source link

Από την σελίδα in2life.gr




  • ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ