ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ | Απλά και νόστιμα φαγητά για ισορροπημένη διατροφή

0

Αν νομίζετε πως η υγιεινή διατροφή είναι άνοστη και μπελαλίδικη, τότε σας καλούμε να αναθεωρήσετε. Συνδυάζοντας τα κατάλληλα τρόφιμα μεταξύ τους μπορείτε να φτιάξετε φαγητά πεντανόστιμα και σούπερ θρεπτικά.

Σαλάτα με βραστά αυγά

Τα ωμά σαλατικά σε συνδυασμό με την πρωτεΐνη των αυγών αποτελούν ένα σούπερ θρεπτικό γεύμα, στο οποίο μάλιστα τα θρεπτικά συστατικά από την σαλάτα (κυρίως τα καροτενοειδή) απορροφώνται καλύτερα λόγω των πρωτεϊνών του αυγού. Προτιμήστε ντομάτες, καρότα και σπανάκι, μεταξύ άλλων, και δείτε εδώ μια ωραιότατη σαλάτα με αυγό. 

Σολομός με μπρόκολο

Ο σολομός είναι μια από τις καλύτερες τροφές, γενικά. Πλούσια σε πρωτεΐνη, ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, αλλά και βιταμίνη D. Το μπρόκολο πέρα από αρκετές φυτικές ίνες είναι επίσης πλούσιο σε ασβέστιο (ω, ναι), το οποίο για να απορροφηθεί σωστά χρειάζεται τη βιταμίνη D. Και κάπως έτσι ένας θρεπτικός και νόστιμος συνδυασμός γεννήθηκε. Δείτε εδώ πως θα φτιάξετε σολομό με μπρόκολο στον φούρνο. 

Σαρδέλες με σπανάκι

Το «λιπαρό» ψάρι είναι πλούσιο σε βιταμίνη D, B12, ω-3 λιπαρά οξέα και πρωτεΐνη, ενώ το πράσινο λαχανικό πέρα από φυτικές ίνες και σίδηρο, περιέχει και μαγνήσιο. Το μαγνήσιο πιθανώς να βοηθά στην ενίσχυση της βιταμίνης D στο σώμα, άρα ο συνδυασμός είναι ό,τι πρέπει. Δείτε εδώ μια νόστιμη συνταγή με σαρδέλες και σπανάκι. 

Γιαούρτι με μπανάνα και κανέλα

Απλό, νόστιμο, θρεπτικό και εύκολο στην ετοιμασία, το συγκεκριμένο μίνι γεύμα είναι ιδανικό για μετά την άσκηση, αλλά και ως σνακ για οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Το Κάλιο στις μπανάνες σε συνδυασμό με την πρωτεΐνη του γιαουρτιού βοηθά στην ανάρρωση των μυών και την αναδόμηση των αμινοξέων που «καταστρέφονται» μέσω της άσκησης. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε και λίγη κανέλα για έξτρα αντιοξειδωτικά. Δείτε εδώ μια ενισχυμένη μορφή με ξηρούς καρπούς και μέλι.

Μπακαλιάρος φουρνιστός με σκόρδο

Εδώ πέρα από την θρεπτική αξία ενός ψαριού, το οποίο είναι πλούσιο σε μέταλλα όπως ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος, το ιώδιο και ο χαλκός έχουμε και ένα σούπερ αντιφλεγμονώδες συμπλήρωμα, το σκόρδο. Πλην αυτού, το σκόρδο φαίνεται πως όταν μαγειρεύεται με ψάρι, βοηθά στην περαιτέρω μείωση της χοληστερόλης, συγκριτικά με το αν τρώγαμε το ψάρι σκέτο. Δείτε εδώ μια μυρωδάτη συνταγή με μπακαλιαράκια σκορδάτα. 

Κοτόπουλο με λαχανικά stir fry και τζίντζερ

Ο συνδυασμός του σχεδόν άπαχου όμως πλούσιου σε πρωτεΐνη κοτόπουλου με τις πολύχρωμες πιπεριές μας δίνει ένα σούπερ χορταστικό γεύμα, ενισχυμένο σε πανίσχυρα αντιοξειδωτικά από τις κόκκινες, κίτρινες, πορτοκαλί και πράσινες πιπεριές. Βάλτε στην εξίσωση το πικάντικο και αντιφλεγμονώδες τζίντζερ και έχετε μια σούπερ θρεπτική και απλή συνταγή. 

Καστανό ρύζι με ρεβίθια

Αν είστε χορτοφάγος τότε γνωρίζετε (μάλλον) πως συγκεκριμένες τροφές πρέπει να συνδυάζονται για να πάρετε πλήρους μορφής πρωτεΐνη. Η εν λόγω συνταγή είναι κλασική και συνδυάζει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα, με τη νοστιμάδα και τις φυτικές πρωτεΐνες των ρεβιθιών.  Προσθέστε ξηρούς καρπούς και σταφίδες για έξτρα «καλά» λιπαρά και βιταμίνες και έχετε ένα σούπερ ισορροπημένο γεύμα – δείτε τη συνταγή εδώ.

Source link

Από την σελίδα in2life.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ