ΕΥΕΞΙΑ :Πώς να αποφύγετε το τσιμπολόγημα όταν βρίσκεστε σε δίαιτα

8

ΕΥΕΞΙΑ :



Πώς να αποφύγετε το τσιμπολόγημα όταν βρίσκεστε σε δίαιτα

Η κατανάλωση μικρών και συχνών γευμάτων μπορεί να αποτελέσει μια επιτυχημένη πρακτική διαχείρισης του σωματικού βάρους, βοηθώντας στη ρύθμιση του αισθήματος πείνας και αποτρέποντας την υπερκατανάλωση φαγητού κατά τη διάρκεια των γευμάτων.

Ωστόσο, η παραπάνω συνήθεια διαφοροποιείται σημαντικά από το περίφημο «τσιμπολόγημα», το οποίο δεν περιλαμβάνει οργανωμένα και δομημένα γεύματα, αλλά χαρακτηρίζεται από ακανόνιστη κατανάλωση τροφίμων, που μπορεί να πραγματοποιείται πολλές φορές μέσα στη μέρα και συχνά να περιλαμβάνει «ανθυγιεινές» επιλογές, με υψηλό θερμιδικό περιεχόμενο…

Δείτε και διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr


Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου 2017, 13:22

Source link