Θέλετε να φτιάξετε το σώμα σας; Κάντε το όπως ο Κριστιάνο Ρονάλντο

1

Μπορεί να αγαπάτε ή να μισείτε τον Κριστιάνο Ρονάλντο αλλά, δεν μπορείτε να αρνηθείτε ότι ο πεντάκις νικητής της Χρυσής Μπάλας βρίσκεται σε εξαιρετική φυσική κατάσταση.

Βέβαια, ο Πορτογάλος που έγινε ένας από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές του κόσμου, δεν ήταν πάντα έτσι. Στα πρώτα επαγγελματικά του βήματα με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ το 2003, ήταν ένας κοκκαλιάρης νεαρός με στραβά δόντια αλλά και με μεγάλες προοπτικές.

Καθώς άρχισε να ωριμάζει ποδοσφαιρικά, έμαθε να προσαρμόζεται στις εξαντλητικές φυσικές απαιτήσεις του αγγλικού ποδοσφαίρου, δημιουργώντας ένα πιο έξυπνο στυλ παιχνιδιού, ενώ παράλληλα έχτισε τους μυς του προκειμένου να ανταπεξέλθει στις υψηλές απαιτήσεις της Πρέμιερ Λιγκ, που είναι το κορυφαίο πρωτάθλημα στον κόσμο.

Έπειτα, κατάφερε να διαλύσει τον κοινό μύθο της «ιδανικής» ποδοσφαιρικής σωματικής διάπλασης που έως τότε ήταν παρόμοια με εκείνη του Ντιέγκο Μαραντόνα. Το να είσαι κοντός, ογκώδης και οπλισμένος με χαμηλό κέντρο βάρους δεν ήταν πλέον ο κανόνας.

Σήμερα, ο Κριστιάνο είναι ένας επαγγελματίας αθλητής που καθοδηγείται από ειδικούς διαιτολόγους και γυμναστές. Παίκτης πλέον της Γιουβέντους – η οποία σύμφωνα με το στοίχημα στη bwin αναμένεται να είναι η νικήτρια της Σέριε Α και την επομένη σεζόν – προκειμένου να επιτύχει μια αθλητική σωματική διάπλαση χωρίς λίπος, δούλεψε πολύ σκληρά στα προπονητικά κέντρα, αλλά και στο γυμναστήριο.


Θέλετε να μάθετε πώς τα κατάφερε; Δείτε παρακάτω το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθεί ο Πορτογάλος σούπερ σταρ.

Στήθος – Ώμοι

Ας ξεκινήσουμε από την κορυφή. Ο CR7 έχει ένα καλογυμνασμένο στήθος και ένα ζευγάρι ώμων-ογκόλιθων. Όμως, οι θωρακικοί μυς, για παράδειγμα, χτίζονται δύσκολα, καθώς απαιτείται αρκετός χρόνος έως ότου αναπτύξουν την απαραίτητη δύναμη για να σηκώνουν τα μεγάλα βάρη που χρησιμοποιούνται στις ασκήσεις αύξησης όγκου.

Η άσκηση στον πάγκο της άρσης βαρών είναι μια κλασική κίνηση που δοκιμάζει πραγματικά τη δύναμη του κορμού. Αλλά δεν είναι η μόνη που θα σας βοηθήσει να φτιάξετε ‘ατσάλινο’ θώρακα. Πρέπει να μην ξεχνάτε πως και οι μυς της πλάτης σας είναι εξίσου σημαντικοί. Όταν η πλάτη δεν είναι σε καλή κατάσταση, σας περιορίζει στην άρση βαρών από μπροστά.

Κοιλιακοί

Σήμερα, η διατροφή είναι εξίσου σημαντική με την γυμναστική και γι’ αυτό οι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές ακολουθούν πλέον έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Έτσι, με την εξέλιξη της επιστήμης του αθλητισμού, οι ποδοσφαιριστές ξέρουν πια τι να τρώνε, πότε να τρώνε και, το σημαντικότερο, τι να μην τρώνε.

Αν θέλετε να κάψετε λίπος γρηγορότερα από όσο κλωτσά ο Κριστιάνο Ρονάλντο, τότε θα πρέπει να πραγματικά να έχετε μεγάλη πειθαρχία στη γυμναστική σας. Θυμηθείτε, το λίπος δεν κάνει διακρίσεις. Εάν καίτε θερμίδες, το λίπος θα αρχίσει να λιώνει. Οι σύνθετες ασκήσεις, όπως τα βαθιά καθίσματα και η άρση βαρών, χρησιμοποιούν ολόκληρες μυϊκές ομάδες και απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας. Όσο περισσότερη ενέργεια καταναλώνετε, τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε. Είναι τόσο απλό.

Δικέφαλοι

Αν θέλετε δυνατούς δικέφαλους τότε πρέπει να δουλέψετε και τους τρικέφαλους, αφού αυτοί αντιστοιχούν στο 60% της μυϊκής μάζας του χεριού μας.

Διατροφή

Η γυμναστική δεν είναι το μόνο πράγμα που έκανε τον Κριστιάνο Ρονάλντο να ξεχωρίζει. Μια εξαιρετικά συντονισμένη διατροφή τον βοηθά να μεγιστοποιήσει την απόδοσή του τόσο στον αγωνιστικό χώρο όσο και κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Προσέχει τη διατροφή του, τρώει υγιεινά και αποφεύγει οτιδήποτε βλαβερό για τον οργανισμό όπως είναι το αλκοόλ, τα επεξεργασμένα τρόφιμα και όσα ποτά ή φαγητά περιέχουν ζάχαρη. Η δίαιτα του ακολουθεί ολιστική προσέγγιση και αποτελείται από φρέσκα φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης και άπαχη πρωτεΐνη.

Source link

Από την σελίδα in2life.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ