ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ! «Ετσι γίνονται οι μεγάλες ληστείες στις συγκοινωνίες» – Kalikantzaros News

1

Την αγανάκτηση του ως προς την ληστεία που πραγματοποιείται στις αστικές συγκοινωνίες εξέφρασε προς τα αρμόδια υπουργεία ο κ. Ιωάννης Αντωνόπουλος. Δείτε τι αναφέρει χαρακτηριστικά και θα καταλάβετε:

Προς τα υπουργεία

ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και ΕΡΓΩΝ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ και τον

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ (ΟΑΣΑ)

Αθήνα, 16 Σεπτεμβρίου, 2019

Κυρίες και Κύριοι,

Αγανακτώ, όπως οι περισσότεροι, γιατί κανείς δεν πληρώνει εισιτήριο! Η Εξουσία εφαρμόζει σπουδαιοφανή συστήματα, αλλά τελείως αναποτελεσματικά. Οι συγκοινωνίες στην Ελλάδα μπορεί να είναι ιδανικές και να παρέχουν και σημαντικά κέρδη, αρκεί να είναι αποτελεσματικές. Δηλαδή, το πιό απλό, να πληρώνουν το εισιτήριό τους οι επιβάτες.

Υπάρχουν πολλοί οργανισμοί και μέσα τα οποία δε γνωρίζω. Η παρούσα απευθύνεται σε όλους αυτούς και κυρίως στα υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών. Η παρούσα πρόταση μπορεί να εφαρμασθή από όλα τα συγκοινωνιακά μέσα.

Αν υποθέσουμε ότι σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν 1000 Αστικές Γραμμές, όλων των συγκοινωνιακών μέσων, και η κάθε Γραμμή πραγματοποιεί 20 Δρομολόγια την ημέρα, έχομε 20.000 δρομολόγια, επί 50 επιβάτες, κατά μέσον όρο ανά δρομολόγιο, ίσον 1.000.000 επιβάτες ημερησίως, (βεβαίως μετακινούνται πολλοί περισσότεροι) επί 1 Ευρώ, κατά μέσον όρο, έχομε Ε1.000.000 ημερησίως, επί 30 ημέρες Ε30.000.000, επί 12 μήνες, Ε360.000.000 τον χρόνο. Αυτά, κατά την υπόθεση, έπρεπε να ήταν τα έσοδα των Αστικών Συγκοινωνιών.

Επειδή όμως οι περισσότεροι επιβάτες δεν πληρώνουν εισιτήριο τα έσοδα μειώνονται πολύ και οι συγκοινωνίες πάσχουν θανάσιμα και εγκληματικά. Ας υποθέσουμε ότι το 1/3 των επιβατών δεν πληρώνει εισιτήριο, αυτό σημαίνει ότι, περίπου 16 επιβάτες, ανά δρομολόγιο δεν πληρώνουν, ήτοι 330.000, επί Ε1,E330.000 Ευρώ απώλεια, ημερησίως, επί 30 ημέρες Ε10.000.000, επί 12 μήνες, Ε120.000.000!

Το μοναδικό αποτελεσματικό σύστημα είναι οι εισπράκτορες. Τα 1.000 δρομολόγια, επί δύο βάρδιες, χρειάζονται 2000 εισπράκτορες, 2000 άνεργοι με μία πολύ σημαντική εργασία. Θα έχουν ένα γνωστό μηχάνημα που ελέγχει τα εισιτήρια, (υπάρχει ο χρόνος), όποιος δεν έχει σφραγίσει εισιτήριο, δεν θα ληστεύεται με 20 φορές την αξία του εισιτηρίου, αλλά με ένα χάρτινο εισιτήριο που θα του παρέχει ο εισπράκτορας, με τρία Ευρώ. Όποιος δεν θα πληρώνει θα κατεβαίνει από το

λεωφορείο. Βέβαια, στην κρίση του εισπράκτορα θα είναι αν ο επιβάτης είναι ανήλικος, ηλικιωμένος, ανήμπορος ή οι συνθήκες δεν το επιτρέπουν.

Το μηχάνημα θα μπορεί να καταγράφει πόσοι έλεγχοι έγιναν στην βάρδια του. Από κάθε καταγραφή ο εισπράκτορας θα εισπράττει ένα μικρό ποσό, ίσως τρία λεπτά. Για κάθε εισιτήριο που θα διαθέτει θα λαμβάνει ένα ποσό, ίσως 10 λεπτά.

Ο εισπράκτορας θα ελέγχεται από την υπηρεσία του και με την μαρτυρία του οδηγού, ώστε να προβαίνει σε αυτούς τους ελέγχους και να μην κάθεται στο καφενείο, ως συνήθως. Τα έσοδα από τους ελέγχους και τα χάρτινα εισιτήρια θα είναι το μεγάλο κίνητρο για όλους τους εισπράκτορες. Οι εισπράκτορες θα κοστίζουν περίπου Ε30.000.000 και θα συνεισφέρουν πάνω από E100.000.000, ποσά των εργατών που θα ενισχύουν την Αγορά. (Οι εισπράκτορες θα είναι περισσότεροι, αλλά και τα έσοδα θα είναι περισσότερα.)

Επιβάτες χωρίς εισιτήριο 330,000 επί Ε3, Ε1.000.000 ημερησίως, επί 30 ημέρες Ε30.000.000 τον μήνα, επί 12 μήνες Ε360.000.000! Οι ΄Ελληνες μπορούν να έχουν υπερπολυτελείς συγκοινωνίες, αντί να σκοτώνονται από αυτές.

Βεβαίως, τελικός Στόχος είναι η καλή λειτουργία των συγκοινωνίων. Αν υπάρξει ορθή προβολή με όλα τα μέσα επικοινωνιών, ότι όποιος εισέρχεται σε μέσο συγκοινωνιών πρέπει απαραιτήτως να διαθέτει το ανάλογο εισιτήριο, διαφορετικά θα εκβάλλεται από το μέσον. Όταν αυτό γίνει γνωστό και εφαρμόσιμο, όλοι θα φροντίζουν να έχουν το εισιτήριό τους. Όπως γινόταν πάντα και γίνεται σε όλα τα μέρη του Κόσμου. Εντός 3-6 μηνών η καταβολή των εισιτηρίων μπορεί να ανέλθει και στο 99% όλων των επιβατών.

Οι εισπράκτορες μπορούν να παραμείνουν, διότι θα είναι πάντα χρησιμοι και τα έξοδα από αυτούς είναι πολύ μικρά, έναντι των τεραστίων εσόδων. Μπορούν να παραμείνουν μέχρι να υπάρξει σύστημα ασφαλές κι αποτελεσματικό, οι επιβάτες θα πληρώνουν το εισιτήριό τους και η ανεργία θα πέσει κάτω του 6%. Οι εισπράκτορες δεν θα διαθέτουν πλέον χάρτινα εισιτήρια, αλλά μπορούν να εισπράττουν ένα καλό ποσό από τον αριθμό των ελέγχων, για να ελέγχονται και οι ίδιοι, αν κάνουν τους ελέγχους.

ΓΕΝΙΚΑ

1. Στην παρούσα πρόταση προεξέχει η Ιδέα του συστήματος με την συμμετοχή εισπράκτορα. Η ασυδοσία της μη πληρωμής του εισιτηρίου υπάρχει γιαπολλά χρόνια και μπορεί να υπάρχει για πάντα χωρίς την παρούσα μοναδική λύση.

2. Αυτή είναι μία υποθετική παράσταση, στην πραγματικότητα κινούνται πολλοί περισσότεροι επιβάτες και οι συνθήκες είναι πολύ σύνθετες.

3. Όταν υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άνεργοι που μπορούν να λύσουν το οξύτατο πρόβλημα και όλοι κλαίνε για την ανεργία και τις εγκληματικές συγκοινωνίες, κάποιοι έχουν στάχτη στα μάτια τους.

4. Ο είσπράκτορας θα έχει μία θέση στο συγκοινωνιακό μέσο, αλλά θα κινείται να ελέγχει τους εισερχομένους.

5. Οι μη πληρώνοντες θα οδηγούνται στις εξόδους και θα εκβάλλονται στην επομένη στάση.

6. Οι εισπράκτορες θα πρέπει να είναι πολύ επαγγελματικοί και υπομονετικοί για να μη δημιουργούν επεισόδια. Είναι καλύτερα να μη κατέβει κάποιος παρά να δημιουργηθεί επεισόδιο.

7. Τα χάρτινα εισιτήρια θα είναι κατασκευασμένα ώστε να μην πλαστογραφούνται.

8. Σαφής στόχος είναι να υπάρξει μία οργανωμένη ενημέρωση ώστε όλοι να μάθουν και να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να εισέλθουν σε συγκοινωνιακό μέσο χωρίς εισιτήριο. Αυτό γρήγορα μπορεί να επιτευχθεί ώστε το 95% ή ακόμη και το 99% των επιβατών να καταβάλουν το εισιτήρό τους.

9. Η εφαρμογή της Πρότασης μπορεί να γίνει από τα αρμόδια όργανα, με την πλήρη γνώση των πραγματικών αριθμών και περιστατικών και θα υπάρξουν και οι σαφείς νομικές ρυθμίσεις της λειτουργίας του.

10. Το Σύστημα είναι κατοχυρωμένο με Copyright. Παραχωρείται στις αρμόδιες αρχές υπό τον όρο ότι, εφόσον το εφαρμόσουν, θα αποδώσουν την νόμιμη προμήθεια.

11. Η εφαρμογή του Συστήματος, και ιδίως η καταβολή προμηθείας, θα βοηθήσει πάρα πολλούς που γνωρίζουν τα πάμπολλα παρόμοια θέματα που μπορούν να επιλυθούν με μεγάλο όφελος για το Κράτος αλλά κυρίως τους Έλληνες.

Η παρούσα πρόταση απεστάλη ταχυδρομικώς και ηλεκτρονικως στα υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών και τον ΟΑΣΑ∙ θα κοινοποιηθεί στις δημόσιες αρχές, τα ΜΜΕ, και άλλους παράγοντες, ώστε να γίνει γνωστή και ίσως κάποιοι συμβάλλουν στην καλύτερη εφαμογή του, όπως, ίσως, και να προκαλέσει τις αρμόδιες αρχές να το εφαρμόσουν.

Ιωάννης Αντωνόπουλος

Source link
Άρθρο απο την σελίδα makeleio.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ