Οι προπονητές των διασήμων δίνουν συμβουλές για αποτελέσματα

1

Έχουν γυμνάσει εκατοντάδες κορμιά, διάσημα και μη, και έχουν περάσει μπόλικα χρόνια στον χώρο της προπονητικής ώστε να αποκτήσουν εμπειρία. Οι προπονητές των διασήμων δεν αστειεύονται με τους πελάτες τους, οι οποίοι θέλουν γρήγορα και εμφανή αποτελέσματα.

Τι μπορούμε να κερδίσουμε εμείς από τις συμβουλές τους; Αρκετά. Δείτε παρακάτω μερικές χρήσιμες συμβουλές αλλά και προγράμματα που χρησιμοποίησαν κατά καιρούς και πάρτε ιδέες για προπονήσεις, αλλά και για τρόπους να προσεγγίσετε την άσκηση και τη διατροφή ως σύνολο.

Ben Bruno

Ο προπονητής της Kate Upton αποκάλυψε το πρόγραμμα που ακολούθησε η νεαρή σταρ για να χάσει βάρος και να αλλάξει το σώμα της πριν τον γάμο της. Περιλάμβανε προπονήσεις 1-2 ωρών, πέντε φορές την εβδομάδα, με έμφαση στην προπόνηση δύναμης και όχι τόσο στην αερόβια. Οι ασκήσεις που έκανε κυρίως ήταν crawlers, hip thrusts  και προβολές, χωρίς όμως να αμελεί κλασικές ασκήσεις με βάρη όπως κωπηλατικές, άρσεις θανάτου και καθίσματα. Η διατροφή της ήταν όπως αναφέρει «άψογη», με αρκετές ποσότητες πρωτεΐνης, φρούτων και λαχανικών, μάλιστα ένα από τα αγαπημένα γεύματα της ήταν μπιφτέκια γαλοπούλας και σαλάτα με ψητό κοτόπουλο. Και επειδή ακόμα και οι διάσημοι είναι άνθρωποι, την άφηνε να τρώει ένα… ντόνατ κατά τη διάρκεια της προπόνησης, μια στο τόσο. 



Joe Dowdell

Σε συνέντευξή του στο Shape, o προπονητής διασημοτήτων όπως ο Jimmy Fallon, o Gerard Butler και ο αστέρας του ΝΒΑ Roy Hibbert, ανέφερε πως όπως δεν υπάρχει μαγικό χάπι για το αδυνάτισμα, έτσι δεν υπάρχει και κάποιο μαγικό πρόγραμμα προπόνησης για να χάσει κάποιος λίπος και να πάρει μυϊκή μάζα. Το πιο σημαντικό είναι, να επιλέξουμε την κατάλληλη χρονική στιγμή που ταιριάζει στο πρόγραμμά μας και στα επίπεδα ενέργειας μας. Προτείνει να σημειώσουμε όλες τις υποχρεώσεις σε ένα χαρτί, και σε αυτές να προσθέσουμε τις ημέρες και ώρες προπονήσεων σαν να είναι και αυτές κανονικές μας υποχρεώσεις. Ιδανικά, προτείνει τρεις προπονήσεις δύναμης για όλο το σώμα ανά εβδομάδα, με μια ημέρα ξεκούρασης ενδιάμεσα. Οι αερόβιες προπονήσεις μπορούν να μπουν στις ενδιάμεσες ημέρες ή αμέσως μετά τις προπονήσεις δύναμης.





Mohamed Elzomor

O προπονητής μοντέλων όπως η Ashley Graham και ηθοποιών όπως ο Michael B. Jordan, εστιάζει στο πόσο συγκεντρωμένοι πρέπει να είμαστε στις προπονήσεις μας. Όπως λέει, οι φωτογραφίες στους καθρέφτες αποδεικνύουν πώς κάναμε προπόνηση αλλά η πνευματική συγκέντρωση είναι εξαιρετικής σημασία για να δούμε αποτέλεσμα. «Μπορείς να πάρεις όλα τα οφέλη από κάθε μία επανάληψη ξεχωριστά, αν προσπαθήσεις να συγκεντρωθείς σε αυτό που κάνεις», αναφέρει χαρακτηριστικά, θεωρώντας άκρως σημαντική την απομάκρυνση του κινητού. «Έτσι γίνεται πιο δυνατός, όχι μόνο σωματικά, αλλά και πνευματικά. Η ζωή έχει να κάνει με το πώς ζεις το τώρα, ανεξαρτήτως τι κάνεις», προσθέτει.





Bret Contreras

Ο άνθρωπος πίσω από τα καλογυμνασμένα οπίσθια εκατοντάδων μοντέλων στην Αμερική αναφέρει στο T-Nation πως είναι απαραίτητο να γυμνάζουμε κάθε μυϊκή ομάδα τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα για να δούμε ορατά αποτελέσματα σύντομα. Αν λοιπόν γυμνάζεστε δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα, τότε ιδανικά θα πρέπει να κάνετε δύο προπονήσεις για όλο το σώμα ή τρεις προπονήσεις για όλο το σώμα ή δυο προπονήσεις για όλο το σώμα και μία με έμφαση στα σημεία που θέλετε να δώσετε περισσότερο έμφαση γιατί πιστεύετε πως υστερούν.

Επίσης, αναφέρει πως το χαμηλό ποσοστό λίπους εξαρτάται περισσότερο από τη διατροφή και όχι τόσο από τις κυκλικές προπονήσεις. «Καθαρίστε» τη διατροφή σας, μειώστε θερμίδες και εστιάστε στο να αυξήσετε τη δύναμή σας, κάτι που θα κάνει το σώμα να αυξήσει την μυϊκή του μάζα, ενώ χάνετε βάρος. «Ο στόχος πρέπει να είναι να μειώνεται το λίπος, όχι οι μύες, άρα πρέπει να παραμείνετε δυνατοί ενώ χάνετε βάρος», τονίζει. 


Ν.  Γ.

Source link

Από την σελίδα in2life.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ