Πώς θα κάψεις θερμίδες στο δωμάτιο του ξενοδοχείου

2

Είστε τύποι ταξιδιάρηδες, αλλά αγαπάτε και την άσκηση.

Όμως ο χρόνος δεν επαρκεί, το ξενοδοχείο δεν έχει γυμναστήριο κι όμως θέλετε να ιδρώσετε, να κάψετε μερικές έξτρα θερμίδες και να απολαύσετε τις ενδορφίνες που έπονται.

Τι κάνετε; Διαβάζετε παρακάτω και κρατάτε σημειώσεις ή εκτυπώνετε δύο ωραιότατες, σύντομες, ζόρικες και αποτελεσματικές κυκλικές προπονήσεις δωματίου.

Ζέσταμα: 5’ επιτόπιο τρέξιμο, κύκλοι χεριών (μέσα – έξω), στροφές κορμού αριστερά δεξιά, πουσαπς σε τοίχο, wall slides με πλάτη σε τοίχο από 2 φορές για 10-15 επαναλήψεις. Δείτε και αυτό το βίντεο για ζέσταμα. 

Σημειώσεις: Κάνετε κάθε άσκηση για 30’’ ή για 12-15 επαναλήψεις, ξεκουράζεστε 20-30’’ ή και καθόλου και συνεχίζετε στην επόμενη. Μόλις τελειώσετε όλες τις ασκήσεις με τη σειρά, ξεκουράζεστε 2-3 λεπτά και ξαναμπαίνετε για άλλους 3-5 συνολικά κύκλους όλης της προπόνησης.

Προπόνηση 1

Καθίσματα με χέρια πίσω από το κεφάλι 

Pushups κανονικά ή με πόδια σηκωμένα στο κρεβάτι 

Εναλλάξ προβολές πίσω 

Long lever plank 

Pushups me κλειστή λαβή 

Russian Twists 

Gorilla Burpees 

Προπόνηση 2

Deadlift Jumps 

Πλάγια σανίδα 

 
Εναλλάξ προβολές μπροστά με σκύψιμο (χωρίς βάρη) 

Βυθίσεις σε καρέκλα  

Sit Ups 

Εκρηκτικά pushups σε τοίχο 

Bird Dog κρατήματα για 30’’ 

Source link

Από την σελίδα in2life.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ