Σούπερ κυκλικό πρόγραμμα για επίπεδη κοιλιά

4

Θέλετε να «κάψετε» τους κοιλιακούς σας και παράλληλα να τους δώσετε σχήμα; Μια κυκλική προπόνηση στο σπίτι είναι ό,τι πρέπει για τον στόχο σας.

Οι παρακάτω ασκήσεις εκτελούνται για 60 δευτερόλεπτα, με 30 δευτερόλεπτα διάλειμμα πριν περάσετε στην επόμενη. Όταν τελειώσετε τον κύκλο, ξεκουράζεστε 1 λεπτό και επαναλαμβάνετε για 3-5 κύκλους.

Μπορείτε να ενσωματώσετε την παρακάτω προπόνηση στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα για 2-3 ημέρες.

Γέφυρες γλουτών με επιτόπιο περπάτημα

Προχωρημένοι: Χρησιμοποιήστε ένα miniband. 

Κράτημα hollow

Προχωρημένοι: Με τεντωμένα χέρια

Σανίδια ίσια

Προχωρημένοι: Plank pushups

Σανίδα πλάγια – δεξιά

Προχωρημένοι: Τεντωμένο χέρι  ή τεντωμένο πόδι ή και τα δύο

Σανίδα πλάγια – αριστερά (αλλάζετε πλευρά)

Bird Dogs

Ν. Γ. 

Source link

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ