Σούπερ προπονήσεις για το δωμάτιο του ξενοδοχείου

1

Έχετε μισή ωρίτσα χρόνο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου πριν ξαναβγείτε για ποτάκι στη Χώρα/πόλη/προορισμό των διακοπών σας και θέλετε να κάψετε μερικές έξτρα θερμίδες;

Ιδού πέντε κυκλικές προπονήσεις με μηδέν εξοπλισμό που θα σας κάνουν ιδρώσετε και να… γραμμώσετε.

Μία καρέκλα για όλο το σώμα

Κάντε κάθε κίνηση για 15-20 επαναλήψεις ή για 30’’, ξεκουραστείτε 2-3 λεπτά και επαναλάβετε τον κύκλο για 3-5 φορές.



Στο κρεβάτι γίνονται τα καλύτερα

Προγράμματα. Κάντε κάθε κίνηση για 50 ‘’ με 10’’ διάλειμμα μεταξύ τους. Ξεκουραστείτε 2-3 λεπτά και επαναλάβετε τον κύκλο για 2-4 φορές.



Πόδια, χέρια, κοιλιά να φεύγουν τα κιλά

Κάντε κάθε κίνηση για 40’’, με 20’’ διάλειμμα μεταξύ τους. Ξεκουραστείτε για 2-3 λεπτά και επαναλάβετε για 4-5 κύκλους.



Τα πόδια καίνε γιατί είμαι μανεκένε

Εκτελείτε κάθε κίνηση για 30’’, χωρίς διάλειμμα μεταξύ τους. Ξεκουραστείτε 1 λεπτό όταν τις κάνετε όλες και επαναλάβετε για 5 γύρους.



Αθήνα – Βραζιλία 

Δε χρειάζεται να πάτε, όμως μπορείτε να αποκτήσετε τα αντίστοιχα οπίσθια των (γυναικών) κατοίκων της. Εκτελείτε τις παρακάτω ασκήσεις για τις επαναλήψεις που αναγράφονται, χωρίς διάλειμμα, ξεκουράζεστε για 2-3 λεπτά και επαναλαμβάνετε για άλλους 2-3 κύκλους.  

High deficit reverse lunge 3 x 10

Single leg hip thrust 3 x 12

Bulgarian split squat 3 x 12

Heel elevated hip thrust 3 x 15

Side lying hip raise 3 x 10

Extra range side lying hip abduction 3 x 20




Source link

Από την σελίδα in2life.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ