Καλικαντζαρος Νεα – Ειδησες απο ολο τον κοσμο
Tips

Ταχίνι: 10 λόγοι να το εντάξουμε στη διατροφή μας

Ταχίνι: 10 λόγοι να το εντάξουμε στη διατροφή μας

To ταχίνι είναι μια παχύρρευστη κρέμα που παρασκευάζεται από αλεσμένους σπόρους σουσαμιού. Καταναλώνεται ως υγιεινό σνακ, αλλά αποτελεί και πρώτη ύλη για πολλά φαγητά και γλυκά. Αποτελεί σπουδαία τροφή διότι περιέχει διάφορα θρεπτικά συστατικά. Μάλιστα, πολλοί περιλαμβάνουν το ταχίνι στη λίστα με τις υπερτροφές.

2 κουταλιές της σούπας ταχίνι περιέχουν 178 θερμίδες, 16 γραμμάρια λίπους, 6 γραμμάρια υδατάνθρακες, 2.8 γραμμάρια φυτικές ίνες, 0,15 γραμμάρια σακχάρων και 5 γραμμάρια πρωτεϊνών. Στην αγορά, υπάρχουν διαθέσιμα αρκετά είδη ταχινιού και μάλιστα συνδυάζονται με μέλι ή και κακάο. Εδώ ξεδιπλώνουμε 10 σημαντικούς λόγους που το ταχίνι χρειάζεται να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής μας.

10 οφέλη του ταχινιού στην υγεία μας
1. Είναι πλούσιο σε μεταλλικά στοιχεία, όπως φώσφορο, λεκινθίνη, μαγνήσιο, κάλιο και σίδηρο.

2. Αποτελεί πλούσια πηγή μεθειονίνη, που συμβάλει στην αποτοξίνωση του ήπατος.

3. Είναι από τις καλύτερες πηγές ασβεστίου.

4. Διαθέτει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε και βιταμίνες Β1, Β2, Β3, Β5 και Β15.

5. Βοηθά στην ενίσχυση της υγείας της κυτταρικής ανάπτυξης

6. Βοηθά στη διατήρηση της υγείας του δέρματος και του μυϊκού τόνου.

7. Διαθέτει υψηλά επίπεδα πρωτείνης, καθιστώντας το ως καλύτερη πηγή της ακόμα και από τους ξηρούς καρπούς.

8. Πέπτεται εύκολα από τον οργανισμό μας, λόγω του υψηλού αλκαλικού μεταλλικού περιεχομένου, βοηθώντας και τη διαδικασία απώλειας βάρους.

9. Υψηλή περιεκτικότητα σε ακόρεστα καλά λιπαρά.

10. Προλαμβάνει κατά της αναιμίας.

Τρόποι κατανάλωσης του ταχινιού
– Φτιάξτε dressing σαλάτας με ταχίνι, ελαιόλαδο, μηλόξιδο και φρέσκο κουρκουμά

– Αναμίξτε το με αβοκάντο αφού το λιώσετε, ώστε να φτιάξετε μια άκρως θρεπτική πάστα που μπορείτε να αλείψετε σε ψωμί και φρυγανιά.

– Συνδυάστε το με σκόρδο και ρεβίθια για ένα νόστιμο χούμους.

– Αν προτιμάτε να το καταναλώνετε ως γλυκό, μπορείτε να φτιάξετε μπάλες ενέργειας με κομμάτια σοκολάτας και μπισκότο ή ακόμα καλύτερα με μέλι.

ΠΗΓΗ

Εδω το βρηκαμε
#Ταχίνι #λόγοι #να #το #εντάξουμε #στη #διατροφή #μας

Related posts

Μύρτιλο, το ευρωπαϊκό blueberry

admin

Πώς φοράς και πώς πλένεις σωστά μια μάσκα προσώπου – Kalikantzaros.gr

admin

Κορονοϊός: Ποια καθαριστικά για απολύμανση να χρησιμοποιείς στο σπίτι – Kalikantzaros.gr

admin

10 τέλειες χρήσεις για το παρεό

admin

Πώς να καθαρίσεις τον φούρνο μικροκυμάτων σωστά και με ασφάλεια – Kalikantzaros.gr

admin

Πως ο χρόνος πέψης της τροφής βοηθά στην απώλεια βάρους

admin

Κορονοϊός: Αυτό είναι το πιο βασικό για να μην κολλήσεις σε λεωφορεία και τρένα – Kalikantzaros.gr

admin

Πώς να φτιάξεις μόνος σου αντισηπτικό χεριών

admin

Τσίμπημα μέλισσας: Πώς βγάζεις το κεντρί με μια πιστωτική κάρτα – Kalikantzaros.gr

admin

Κορονοϊός: Πώς να απολυμάνεις σωστά τα ρούχα – Kalikantzaros.gr

admin

Γιατί να πίνεις νερό αμέσως μόλις ξυπνάς το πρωί – Kalikantzaros.gr

admin

6+1 λάθη για τα τυριά που κάνει ο καθένας

admin