Καλικαντζαρος Νεα – Ειδησες απο ολο τον κοσμο
Tips

6 μη ζωικές τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη

6 μη ζωικές τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη αποτελεί ένα από τα βασικά «οικοδομικά υλικά» των οργάνων, των μυών, των ορμονών και συμμετέχει σχεδόν σε όλες τις λειτουργίες του σώματος. Γι’ αυτό το λόγο χρειαζόμαστε γενναιόδωρες ποσότητες μέσα στην ημέρα και σε κάθε γεύμα.

6 μη ζωικές τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη

1. Μπρόκολο
Το μπρόκολο είναι ένα εξαιρετικά υγιεινό λαχανικό, εφοδιασμένο με βιταμίνη C, K, φυτικές ίνες και κάλιο. Διαθέτει υψηλά επίπεδα διάφορων βιοδραστικών θρεπτικών συστατικών που πιστεύεται ότι προστατεύουν και ενάντια στον καρκίνο. Επιπλέον, περιέχει υψηλότατες ποσότητες πρωτεΐνης σε σύγκριση με τα περισσότερα λαχανικά.

2. Κινόα
Η κινόα είναι ένας σπόρος/δημητριακό που πλέον έχει γίνει δημοφιλές παγκοσμίως ως υπερτροφή. Έχει υψηλά ποσοστά βιταμινών, μετάλλων και φυτικών ινών και είναι εφοδιασμένο με αντιοξειδωτικά. Ως βασικό υλικό χρησιμοποιείται και στα vegan burger, τα οποία γίνονται και πάρα πολύ νόστιμα.

3. Φακές
Πλούσιες σε φυτικές ίνες, μαγνήσιο, κάλιο, σίδηρο, φυλλικό οξύ, ψευδάργυρο, μαγγάνιο και άλλα θρεπτικά συστατικά. Αποτελούν μία από τις καλύτερες φυτικές πηγές πρωτεΐνης, γι’ αυτό και τις προτιμούν οι χορτοφάγοι και οι vegan.

4. Φουντούκια
Πρωτεΐνη δεν χρειάζεται να λαμβάνουμε μόνο από το κυρίως γεύμα μας. Τα φουντούκια μπορούν να υποστηρίξουν άνετα την ώρα των σνακ, καθώς είναι εξαιρετικά νόστιμα. Εκτός αυτού, περιέχουν υψηλά ποσοστά πρωτεΐνης, φυτικών ινών και μαγνησίου.

5. Ρεβίθια
Το χούμους έχει εξελιχθεί σε διατροφική τάση και όχι αδίκως. Φτιάχνεται από ρεβίθια και είναι ιδιαιτέρως νόστιμο. Αν και πρόκειται για παρεξηγημένο είδος οσπρίου, σταδιακά καταλαμβάνει και πάλι την αγορά και έχει γίνει αγαπητό ειδικά ανάμεσα στους χορτοφάγους κα vegan, διότι περιέχει μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης. Άλλωστε, μπορούμε να τα λιώσουμε και να φτιάξουμε τους πιο υγιεινούς κεφτέδες.

6. Μαύρα φασόλια
Ένα φλιτζάνι βρασμένα φασόλια περιέχει το λιγότερο 15,2 γραμμάρια πρωτεΐνης και το εκπληκτικό είναι πως μπορούμε να τα καταναλώσουμε με πολλούς τρόπους και όχι μόνο σαν σούπα. Αλλά τα προσθέτουμε σε βρασμένο ρύζι και φυσικά σε σαλάτες.

ΠΗΓΗ

Εδω το βρηκαμε
#μη #ζωικές #τροφές #πλούσιες #σε #πρωτεΐνη

Related posts

Τι μπορεί να μειώσει την όρεξή σου; Τρεις εναλλακτικές που δεν έχεις σκεφτεί

admin

Πώς θα εκπαιδεύσετε ένα «πεισματάρικο» σκυλί;

admin

Η μπύρα σας φουσκώνει; Πιθανότατα την σερβίρετε με λάθος τρόπο!

admin

Ποιος είναι ο μπάστακας, που μας νευριάζει με τη στάση του;

admin

Ποια τρόφιμα ανήκουν στους υδατάνθρακες, τι μας προσφέρουν και ποια η ημερήσια κατανάλωση;

admin

Δύο ποτήρια κρασί πριν τον ύπνο βοηθούν να χάσεις βάρος

admin

26 Καταπληκτικές Συμβουλές για να ζήσεις τη ζωή σου, όπως σου αξίζει

admin

Πώς να κάθεσαι σωστά στην καρέκλα ή τον καναπέ

admin

Πώς να ξυπνάω με καλύτερη διάθεση;

admin

Ταχίνι: 10 λόγοι να το εντάξουμε στη διατροφή μας

admin

Γιατί να φάω βρώμη;

admin

Απλές συμβουλές για να μην αργείς στα ραντεβού

admin