Καλικαντζαρος Νεα – Ειδησες απο ολο τον κοσμο
Ασκηση

6 ιδέες για άσκηση αν έστειλες το «6»

Η μοναχική άσκηση δεν είναι ό,τι καλύτερο αν μας ρωτάς. Αλλά τι άλλες εναλλακτικές έχεις αν στείλεις το «6» στο 13033;

Πάνε τα ομαδικά προγράμματα, πάνε και τα οργανωμένα τρεξίματα. Πάνε όλα. Είσαι μοναχός σου τώρα. Εσύ, το σώμα σου και ο εξωτερικός χώρος.

Τι μπορείς να κάνεις λοιπόν για «Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο», πέρα από το περπατάς σαν μοναχικός καβαλάρης χωρίς άλογο στη γειτονιά;

*Δοκίμασε εναλλαγές μεταξύ γρήγορου περπατήματος και αργού τρεξίματος, ανάλογα τη φυσική σου κατάσταση, για μεγάλη διάρκεια.

* Κάνε διαλειμματικό τρέξιμο. Ξεκίνα με 10’ λεπτά ζέσταμα χαλαρά, και συνέχισε κάνοντας δέκα φορές τα εξής: 1 λεπτό γρήγορο τρέξιμο και 1 λεπτό ξεκούραση ή 1 λεπτό γρήγορο τρέξιμο και 2 λεπτά περπάτημα. Ολοκλήρωσε με αποθεραπεία ήτοι χαλαρό περπάτημα και διατάσεις.

* Βρες ένα σημείο με σκαλοπάτια ή ανηφόρα, και αφού κάνεις ένα ζέσταμα δέκα λεπτών, ξεκίνα να τα ανεβαίνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς. Μετά κατέβα περπατώντας σε 15-30 δευτερόλεπτα και επανάλαβε για 5-10 κύκλους ανάλογα το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης. Ολοκλήρωσε με χαλαρό περπάτημα και διατάσεις.  

* Κάνε ποδήλατο, είτε σε συνεχόμενο, σταθερό τέμπο σε ευθεία, είτε σε διαλειμματικό μοτίβο όπως περιγράψαμε παραπάνω. Δηλαδή 1 λεπτό έντονο πετάλι και 1 λεπτό χαλαρό ή ξεκούραση (ξεκαβάλημα δηλαδή και περπάτημα), για δέκα γύρους.

* Κάνε μια κυκλική προπόνηση. Βρες ένα παρκάκι απόμερο ή κάποιο σημείο με παγκάκι, και εκτέλεσε 10 συνεχόμενες ασκήσεις με 40’’ άσκησης και 20-40’’ ξεκούρασης μεταξύ τους. Αυτός είναι ένας γύρος. Ξεκουράσου 3-5 λεπτά και επανάλαβε για άλλες 2-4 φορές, ανάλογα το επίπεδο σου.

* Κάνε skate. Μη γελάς, ποτέ δεν είναι αργά για να μάθεις να τσουλάς και να αναβιώσεις εποχές «αλητείας». Φόρα τα φαρδιά σου, παράγγειλε μια σανίδα και ξεκίνα – αρχικά – ρολάροντας σε άδειους δρόμους και πεζοδρόμια της γειτονιάς σου βάζοντας στο Walkman κινητό σου FFC και TXC. Yo!

Source link

Related posts

Πώς (δεν) βοηθά η άσκηση το ανοσοποιητικό μας;

admin

ΑΣΚΗΣΗ | Γιατί πιάνονται οι μύες;

admin

Τα πιο «φιλικά» σπορ για αποφυγή τραυματισμών

admin

Υγρά και άθληση: Πώς θα αυξήσετε τις αποδόσεις

admin

Η αερόβια άσκηση είναι… αντικαταθλιπτική

admin

Τι πολεμική τέχνη να κάνω;

admin

Σούπερ ασκήσεις για τρικέφαλους σαν πέταλα αλόγου

admin

Σούπερ κυκλικό πρόγραμμα για επίπεδη κοιλιά

admin

Προσφορές γυμναστηρίων: Προλαβαίνετε!

admin

Πέντε τρόποι να κάψεις τις θερμίδες των γιορτών

admin

ΑΣΚΗΣΗ | Ασκήσεις για καλύτερο σεξ

admin

Οι χρυσοί κανόνες για να μείνεις σε φόρμα τις γιορτές

admin